- Aveți o întrebare?
- [email protected]
FurnitureMarkers, kit pentru repararea zgârieturilor de pe mobilier
Prețul inițial a fost: 150,00 lei.115,00 leiPrețul curent este: 115,00 lei.(-23%)
8 markere diferite care acoperă perfect zgârieturile minore de pe mobilier sau podelele din lemn și 8 bețișoare de ceară care repară zgârieturile și mai adânci! Markerele de ceară și reparații pentru mobilier sunt disponibile în 8 culori diferite: stejar, cireș, nuc, mahon, arțar și negru, gri și alb!
- Reparații zgârieturile de pe diverse suprafețe din lemn și plastic
- Îmbunătățiți aspectul podelelor sau al mobilierului
- Economisiți bani – refinisați mobilierul vechi în loc să cumpărați unul nou
- 8 culori diferite – stejar, cireș, nuc, mahon, arțar și negru, gri și alb
- Acoperiți micile zgârieturi cu aceste markere de reparare a zgârieturilor
- Zgârieturile mai adânci pot fi reparate cu bețișoarele de ceară
- Ușor de utilizat – ștergeți suprafața deteriorată cu o lavetă și aplicați un marker sau ceară
- Restaurare rapidă și ieftină a mobilierului și a pardoselilor deteriorate
- Pachetul conține: 8x marker, 8x bețișoare de ceară, 1x ascuțitor
Reparație rapidă, eficientă și ieftină a zgârieturilor pe o mare varietate de suprafețe, cum ar fi podele, dulapuri, mese, paturi și alte mobilier!
8 markere pentru repararea zgârieturilor minore și 8 bețișoare de ceară pentru repararea zgârieturilor mai adânci!
Veți primi 8 culori diferite în setul de reparații pentru lemn - stejar, cireș, nuc, mahon, arțar și negru, gri și alb!
Cele mai noi comentarii ale clienților noștri:
Informații suplimentare
-
8x marker, 8x bețișoare de ceară, 1x ascuțitor
-
stejar, cireș, nuc, mahon, arțar, negru, gri, alb
-
În pachet primești 8 markere în 8 culori diferite și 8 bețișoare de ceară în 8 culori diferite. Markerele sunt potrivite pentru repararea micilor zgârieturi. Bețișoarele de ceară sunt potrivite pentru repararea găurilor și zgârieturilor mai adânci. Ștergeți suprafața deteriorată cu o lavetă și aplicați marker sau ceară.
-
markere pe bază de ulei, ceară
Coletele sunt livrate de serviciul de curierat GLS la adresa menționată de dumneavoastră la efectuare comenzii. Când coletul dumneavoastră este preluat de serviciul de curierat, veți primi o notificare la adresa dumneavoastră de e-mail cu numărul de colet și un link unde puteți schimba adresa de livrare, dacă este necesar. Înainte de livrare veți fi notificat printr-un SMS, iar apoi curierul vă va contacta telefonic. Livrările se fac doar în zilele lucrătoare, de obicei în prima parte a zilei. Dacă în momentul livrării nu sunteți la adresa indicată, curierul va reîncerca livrarea în următoarele zile lucrătoare. Pentru informații suplimentare despre comanda dumneavoastră ne puteți scrie la: [email protected].
Toate produsele comandate pot fi returnate sau înlocuite în termen de 14 zile de la primire. Dacă produsul comandat a ajuns deteriorat, nu functionează, sau întâmpinați alte probleme, vă rugăm să ne scrieți la [email protected]. Vom înlocui produsul în cel mai scurt timp, sau vom rambursa prețul de achiziție. Toate acestea pentru a oferi o garanție completă pentru satisfacția clienților noștri.
Cele mai frecvente întrebări:
Cum pot comanda?
Selectați produsul dorit cu posibilitatea de a alege 1 bucată/set, 2 bucăți/set, 3 bucăți/set. Apăsând butonul ”Adaugă în coș”, produsul va fi adăugat în coșul de cumpărături, unde, puteți adăuga, schimba numărul de produse. Apăsând butonul ”Continuare” veți ajunge la pagina finală, unde, pentru a finaliza comanda este necesar să introduceți toate datele solicitate, să alegeți metoda de plată, iar apoi să apăsați ”Plasează comanda”. Dacă a fost înregistrată cu succes veți vedea un mesaj cu privire la înregistrarea comenzii, produsele comandate și datele dumneavoastră de livrare. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a plasa o comandă ne puteți scrie la: [email protected], sau ne puteți suna la: +40312295740
În cât timp va ajunge comanda?
Dacă produsul comandat este în stoc, livrarea se face în 3-5 zile lucrătoare. Livrările se fac în zilele lucrătoare, de obicei în prima parte a zilei. În ziua livrării veți fi notificat prin SMS, iar apoi curierul vă va contacta telefonic.
Care sunt metodele de plată?
La finalul comenzii puteți alege metoda de plată: numerar la livrare, sau plată online cu cardul. Recomandăm plata online cu cardul pentru a evita contactul cu personalul firmei de curierat.
Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de produs?
Dacă produsul comandat a ajuns deteriorat, nu funcționează, sau întâmpinați alte probleme, în termen de 14 zile de la livrare, puteți solicita înlocuirea produsului sau rambursarea prețului plătit. Pentru mai multe informații despre procedura de retur vă rugăm să ne contactați la: [email protected].
Am mai multe întrebări
Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție de luni până vineri între orele 09h00 – 17h00 la [email protected], sau ne puteți suna la: +40312295740.