- Aveți o întrebare?
- [email protected]
ProSeal, bandă de etanșare care împiedică vântul, praful, zgomotul și insectele să intre în casa dumneavoastră!
Prețul inițial a fost: 124,00 lei.89,00 leiPrețul curent este: 89,00 lei.(-28%)
Aveți mereu curent în casa dumneavoastră chiar dacă ușile și ferestrele sunt închise? Nu puteți împiedica dăunătorii să vă invadeze spațiul de locuit? ProSeal este rezistent la intemperii și izolator fonic, ține la distanță insectele, și vă oferă un spațiu curat, liniștit și confortabil! Bandă din silicon impermeabilă și flexibilă poate fi folosită în condiții meteo extreme, nu are vreun miros iritant, se lipește ferm pe suprafață, și izolează ușile și ferestrele pentru un timp îndelungat!
- Izolează perfect
- Rezistă la intemperii, izolează fonic
- Izolează împotriva vântului, dăunătorilor și a prafului
- Material rezistent de foarte bună calitate
- Utilizare pe scară largă
- Ușor de folosit
- Scade factura la energie
- Material: TPE
Aveți mereu curent în casa dumneavoastră chiar dacă ușile și ferestrele sunt închise? Vă străduiți să mențineți o temperatură constantă în casa dumneavoastră? Nu puteți împiedica dăunătorii să vă invadeze spațiul de locuit? Sau aveți nevoie să izolați fonic ușa să împiedice zgomotul vecinilor? ProSeal rezolvă toate aceste probleme!
ProSeal este rezistent la intemperii și izolator fonic, ține la distanță insectele, și vă oferă un spațiu curat, liniștit și confortabil! De asemenea, ProSeal va reduce și cheltuielile cu încălzirea!
Această bandă din silicon impermeabilă poate fi folosită și în condiții meteo extreme, nu are vreun miros iritant, se lipește ferm pe suprafață, și izolează ușile și ferestrele pentru un timp îndelungat!
Informații suplimentare
-
TPE
-
100G
-
5m
-
35 mm
-
1x ProSeal
-
Tăiați lungimea dorită, îndepărtați folia de protecție și lipiți-o pe suprafața dorită! Perfectă pentru ușile glisante fără ramă, ușile din sticlă, ferestrele din aluminiu, ușile dulapurilor, ușa de la duș, de la camere, etc.
Coletele sunt livrate de serviciul de curierat GLS la adresa menționată de dumneavoastră la efectuare comenzii. Când coletul dumneavoastră este preluat de serviciul de curierat, veți primi o notificare la adresa dumneavoastră de e-mail cu numărul de colet și un link unde puteți schimba adresa de livrare, dacă este necesar. Înainte de livrare veți fi notificat printr-un SMS, iar apoi curierul vă va contacta telefonic. Livrările se fac doar în zilele lucrătoare, de obicei în prima parte a zilei. Dacă în momentul livrării nu sunteți la adresa indicată, curierul va reîncerca livrarea în următoarele zile lucrătoare. Pentru informații suplimentare despre comanda dumneavoastră ne puteți scrie la: [email protected].
Toate produsele comandate pot fi returnate sau înlocuite în termen de 14 zile de la primire. Dacă produsul comandat a ajuns deteriorat, nu functionează, sau întâmpinați alte probleme, vă rugăm să ne scrieți la [email protected]. Vom înlocui produsul în cel mai scurt timp, sau vom rambursa prețul de achiziție. Toate acestea pentru a oferi o garanție completă pentru satisfacția clienților noștri.
Cele mai frecvente întrebări:
Cum pot comanda?
Selectați produsul dorit cu posibilitatea de a alege 1 bucată/set, 2 bucăți/set, 3 bucăți/set. Apăsând butonul ”Adaugă în coș”, produsul va fi adăugat în coșul de cumpărături, unde, puteți adăuga, schimba numărul de produse. Apăsând butonul ”Continuare” veți ajunge la pagina finală, unde, pentru a finaliza comanda este necesar să introduceți toate datele solicitate, să alegeți metoda de plată, iar apoi să apăsați ”Plasează comanda”. Dacă a fost înregistrată cu succes veți vedea un mesaj cu privire la înregistrarea comenzii, produsele comandate și datele dumneavoastră de livrare. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a plasa o comandă ne puteți scrie la: [email protected], sau ne puteți suna la: +40312295740
În cât timp va ajunge comanda?
Dacă produsul comandat este în stoc, livrarea se face în 3-5 zile lucrătoare. Livrările se fac în zilele lucrătoare, de obicei în prima parte a zilei. În ziua livrării veți fi notificat prin SMS, iar apoi curierul vă va contacta telefonic.
Care sunt metodele de plată?
La finalul comenzii puteți alege metoda de plată: numerar la livrare, sau plată online cu cardul. Recomandăm plata online cu cardul pentru a evita contactul cu personalul firmei de curierat.
Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de produs?
Dacă produsul comandat a ajuns deteriorat, nu funcționează, sau întâmpinați alte probleme, în termen de 14 zile de la livrare, puteți solicita înlocuirea produsului sau rambursarea prețului plătit. Pentru mai multe informații despre procedura de retur vă rugăm să ne contactați la: [email protected].
Am mai multe întrebări
Pentru informații suplimentare vă stăm la dispoziție de luni până vineri între orele 09h00 – 17h00 la [email protected], sau ne puteți suna la: +40312295740.