Termeni și condiții
Bine ați venit la website-ul www.netscroll.ro, acesta este administrar de Maneks plus d.o.o. (mai departe: compania). Acest site a fost creat pentru a informa publicul despre companie și serviciile sale. Ca vizitator, vă rugăm să respectați următorii termeni listați mai jos. Lăsând o recenzie sau folosind site-ul, sunteți de acord că ați citi, înțelegeți, sunteți de acord cu și acceptați acești termeni.
Proprietarul site-ului va încerca cu diligența cuvenită să asigure exactitatea și promptitudinea datelor de pe site. În același timp, își rezervă dreptul de a modifica conținutul site-ului sau să oprească actualizarea acestuia în orice moment fără o înștiințare prealabilă și nu își asumă responsabilitatea pentru reluarea acestui site. De asemenea, proprietarul poate schimba serviciile, produsele, prețurile sau programele aflate pe acest site, în orice moment și fără să facă un anunț. Înainte de a folosi datele de pe site, verificați accuratețea datelor prin intermediul companie. Utilizarea mărcii proprietarului acestui website este permisă doar cu voia proprietarului. Toate textele, imaginile și alt conținut care se află pe site, au fost selectate și editate de proprietarul website-ului și sunt date pur informative, au fost colectate cu scopul prezentării serviciului pe Maneks plus d.o.o.
WEBSITE NETSCROLL.RO
Termenii și condițiile generale ale magazinului online sunt realizate în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal, Regulamentul general privind protecția datelor și Legea comunicațiilor electronice, ele respectând, de asemenea, codurile internaționale de comerț electronic.
Termenii și condițiile generale determină funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile utilizatorului și ale magazinului online și reglementează relația de afaceri dintre magazinul online și cumpărător. Cumpărătorul trebuie să respecte termenii și condițiile generale valabile la momentul cumpărării (livrarea comenzii online). Utilizatorul este avertizat cu privire la termenii și condițiile generale de fiecare dată când comandă ceva, iar prin comanda sa este de acord și acceptă acești termeni și condiții.
Achiziția în magazinul online NETSCROLL.RO este posibilă doar cu înregistrare. La înregistrare, vizitatorul va obține un nume de utilizator care este identic cu adresa de e-mail și o parolă. Odată cu înregistrarea, vizitatorul devine utilizator al magazinului online.
Prețurile
Toate prețurile din magazinul online NETSCROLL.RO sunt listate în lei și au un TVA de 22%. Prețurile sunt valabile la momentul efectuării comenzii și nu au o valabilitate predeterminată – Oferta este valabilă până în momentul anulării. Reducerile de preț și alte vânzări cu reduceri în general nu se iau în considerare.
În ciuda efortului extraordinar de a furniza cele mai recente și mai exacte date, se poate întâmpla ca informația de preț să fie incorectă. În acest caz, sau dacă prețul produsului se schimbă în timpul procesării comenzii, compania va permite cumpărătorului să se retragă din tranzacție.
METODE DE PLATĂ
Magazinul online acceptă următoarele forme de plată:
Plata la livrare
Cumpărătorul plătește curierul cu bani lichizi când acesta sosește la adresa furnizată de cumpărător.
Prin plata în avans în contul de tranzacții al vânzătorului
Puteți plăti pentru produse prin facturi proforma în contul de tranzacții al vânzătorului.
PLATA TRANSPORTULUI ȘI METODE DE TRANSPORT
Vânzătorul este obligat să evalueze comanda și să aleagă metoda de transport cu cele mai mici costuri.
Cumpărătorul este obligat să plătească costul transportului odată ce a revendicat produsul, excepție făcând cazurile în care:
– obiectele individuale au în descriere: „transportul este inclus în preț” sau „livrare gratuită”,
– livrarea este gratuită pentru toate produsele,
– s-a făcut o înțelegere anterioară între vânzător și cumpărător,
– cumpărătorul dorește să plătească transportul în avans pentru produsele cumpărate.La momentul tranzacției, cumpărătorul este obligat să plătească transportul produselor la livrare, cu excepția produselor individuale notate cu: „transportul este inclus în preț” sau „livrare gratuită”.
Pentru livrarea comenzilor efectuate pe teritoriul Republicii Slovenia, folosim serviciul de livrare GLS. Produsele comandate sunt livrate la adresa pe care ați furnizat-o ca adresă de expediere și percep o taxă pentru plată cu cardul de credit prin intermediul UPN (nu există nicio plată adițională pentru plata în avans sau plata în numerar). Livrarea are loc mai ales dimineața. Dacă nu puteți revendica bunurile în cadrul orelor de livrare, le puteți revendica ulterior la stațiile de service OMV sau GLS, cele mai apropiate. În cazul expedierii de produse în țările Uniunii Europene, lista de prețuri a serviciului de livrare care a acceptat expedierea este utilizată pentru calcularea comisioanelor.
COMADA PENTRU PRODUSE ȘI PROCEDURA DE CUMPĂRARE
Clientul poate comanda produsele prin telefon, e-mail sau internet prin intermediul magazinului online. Ne puteți trimite corecții sau completări la comandă prin e-mail sau ne puteți informa telefonic. Informațiile despre contractul încheiat sau contractul adjudecat sunt salvate la Maneks plus d.o.o., cumpărătorul poate accesa contractul după o cerere în avans prin e-mail. Înainte de finalizarea comenzii, clientul poate verifica comanda, în cazul în care este posibilă revizuirea completă a comenzii, inclusiv cantitatea și prețul și posibilitatea de a corecta eventualele erori. Numai după confirmarea acestei alegeri se va trimite comanda. Cu toate acestea, după confirmarea achiziției, clientul poate modifica comanda prin e-mail sau telefonând Maneks plus d.o.o., dar numai până la momentul livrării.
Procedura de cumpărare:
Pasul 1: Cumpărătorul alege produsul pe care îl dorește și selectează cantitatea apăsând pe butonul „Adăugă în coș”. În cazul achiziționării mai multor articole diferite, procedura se repetă. După ce a terminat de ales, clientul poate revizui comanda. După examinarea conținutului comenzii, selecția este confirmată făcând clic pe butonul „Am terminat”. Magazinul online va solicita utilizatorului să introducă un nume de utilizator și o parolă, înregistrare sau cumpărare fără înregistrare, prin introducerea tuturor informațiilor necesare pentru livrarea produsului comandat. După finalizarea înregistrării, procesul de achiziție este finalizat prin selectarea metodei de livrare și a plății, apoi făcând clic pe butonul „Confirmă comandă”.
Pasul 2: După procesarea comenzii, cumpărătorul primește o notificare prin email prin care este înștiințat că a fost acceptată comanda. Cumpărătorul poate revizui încă odată conținutul comenzii. În cazul în care există erori în comandă, cumpărătorul are și opțiunea de a anula comanda. Cumpărătorul poate anula comanda în maximum 2 ore de la depunerea comenzii prin email sau telefon. În cazul anulării prin email, următoarele informații trebuie incluse în mesaj:
În titlul mesajului: Anularea comenzii; În conținutul mesajului: a) numele produsului, b) numele și prenumele cumpărătorului, c) adresa cumpărătorului.
Pasul 3: Dacă cumpărătorul nu anulează comanda, aceasta vi procesată mai departe de către vânzător. După ce primește comanda, vânzătorul verifică disponibilitatea produselor de pe comandă sau o poate respinge pentru un anumit motiv. După confirmarea comenzii, vânzătorul informează cumpărătorul prin email cu privire la termenul de livrare programat. Dacă produsele sunt pe stoc, vânzătorul are la dispoziție 3 zile lucrătoare să înpacheteze și să livreze produsele la adresa cumpărătorului. După livrarea produselor comandate, cumpărătorul va primi factura prin email, la adresa de email notată pe comandă.
Contractul de vânzare dintre vânzător și cumpărător se încheie odată ce cumpărătorul confirmă livrarea (cumpărătorul primește un email legat de starea comenzii având titlul Comandă confirmată). Din acest moment, toate prețurile și celelalte condiții ale achiziției sunt fixate și se aplică atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător. Contractul de vânzare este păstrat în format electronic pe serverul companiei.
Utilizatorul poate anula comanda în orice moment. El poate face acest lucru scriind o cerere vânzătorului pentru a anula comanda. Înainte de a face o cerere de anuale a comenzii, utilizatărul trebuie să plătească toate datoriile restante cu vânzătorul.
AVERTISMENT ÎNAINTE DE A FOLOSI ORICE PRODUS
Înainte de a folosi un produs, citiți instrucțiunile. Fiecare produs trebuie testat înainte de a fi folosit. Dacă nu știți cum să testați produsul sau nu sunteți siguri că produsul nu prezintă riscuri și că nu poate provoca daune materiale sau să afecteze sănătatea, nu folosiți produsul, informați vânzătorul și returnați produsul. Folosiți produsele pe propria răspundere.
Ne străduim să oferim cele mai exacte descrieri și imagini a produselor. Cu toate acestea, nu putem garanta că datele și imaginile legate de produs sunt complet exacte. În cazul în care nu sunteț siguri, contactați vânzătorul și verificați exactitatea informațiilor.
Factură pentru firmă
In magazinul online netscroll.ro puteți alege opțiune de factură pe firmă atunci când comanda dumneavoastră însumează 10 sau mai multe produse.
- În acest caz, înainte de a plasa comanda, vă rugăm să ne trimiteți un email la: [email protected], pentru a primi o ofertă personalizată. Mesajul va trebui să conțină numele produsului/produselor și cantitățile dorite cât și datele de identificare ale firmei (Nume, CUI, Adresă).
- După ce veți achita suma de plată, vă rugăm să ne trimiteți confirmarea plății la aceeași adresă de e-mail, iar comanda dumneavoastră va fi trimisă imediat (în cazul în care produsul nu este în stoc veți fi notificat, livrarea urmând a se face imediat ce vom primi produsul).
- Factura va fi trimisă în format electronic la adresa dumneavoastră de e-mail.
ANULAREA COMENZII
Cumpărătorul poate anula comanda în maximum 2 ore de la depunerea comenzii prin email sau telefon.
În cazul anulării prin email, următoarele informații trebuie incluse în mesaj:
În titlul mesajului: Anularea comenzii;
În conținutul mesajului: a) numele produsului, b) numele și prenumele cumpărătorului, c) adresa cumpărătorului.
FURNIZAREA MARFEI
Dacă produsele sunt pe stoc, vânzătorul are la dispoziție 3-7 zile lucrătoare să înpacheteze și să livreze produsele la adresa cumpărătorului. În plus, cumpărătorul va primi factura.
În cazuri excepționale, când produsele nu sunt livrate în termenul prevăzut, cumpărătorul va fi notificat prin e-mail sau telefon.
Livrarea se face prin GSL.
Livrarea este valabilă pentru Slovenia. Pentru livrare mai rapidă sau livrare în afara Sloveniei, este necesar să aranjați transportul prin telefon sau e-mail.
DREPTUL DE A VĂ RETRAGE DINTR-UN CONTRACT
În cazul livrărilor la distanța sau în afara granițelor, consumatorul are dreptul, conform Legii privind protecția consumatorului, de a ne informa în decursul a 14 de zile în legătură cu retragerea din contract, fără a fi necesar să precizeze motivul pentru decizia sa. Un consumator este o persoană care achiziționează sau folosește bunuri și servicii în alte scopuri în afara activității sale profesionale sau financiare. Posibilitatea retragerii în baza Legii privind protecția consumatorului nu se aplică, prin urmare, persoanelor juridice.
Conform Legii privind protecția consumatorului, în termen de 14 zile de la primirea produsului, clientul poate înștiința compania (prin formularul de reclamație, trimis e-mailului de contact: [email protected]) pentru a se retrage din contract sau comandă, fără a fi nevoie să precizeze motivul deciziei lor. Singurul cost perceput cumpărătorului în legătură cu anularea este costul direct al returnării produselor (costul de expediere este plătit de cumpărător). Bunurile trebuie returnate vânzătorului de către consumator în cel mult 14 zile de la mesajul de anulare. Vă recomandăm să ne informați înainte prin e-mail înainte de returna produsele sau să ne contactați la numărul de telefon pentru a stabili cea mai bună metodă de returnare.
Nu acceptăm expedierea cu răscumpărare.
Descrierea dreptului de retragere
În conformitate cu articolul 43, societatea returnează toate plățile primite fără întârziere sau cel târziu în termen de 14 zile de la primirea înștiințării de retragere (sau înștiințează cumpărătorul dacă cumpărătorul nu are acest drept). În cazul în care consumatorul a primit deja și a retras marfa, acesta o va returna sau o va trimite companiei sau persoanei autorizate de întreprindere pentru a primi mărfurile, fără întârziere sau în termen de 14 zile de la emiterea acțiunii, cu excepția cazului în care compania propune să accepte mărfurile returnate pe cont propriu. Se consideră că consumatorul a returnat bunurile la timp dacă le trimite înainte de expirarea perioadei de rambursare de 14 zile.
Compania poate reține rambursarea plăților primite până la returnarea mărfurilor sau până când consumatorul a furnizat dovezi că mărfurile au fost returnate. Cu excepția cazului în care compania oferă opțiunea de a accepta mărfurile returnate pe cont propriu.
ATENȚIE! Posibilitatea de retragere nu se aplică persoanelor juridice.
Cumpărătorul care se retrage din contract sau comandă, trebuie să returneze marfa în stare perfectă, în ambalajul original și în aceeași cantitate. În cazul în care se constată că bunurile sau suferit daune sau cantitatea returnate nu coincide, cumpărătorul este obligat să justifice acest lucru. Anularea contractrului nu se ia în considerare în următoarele cazuri:
– dacă produsele sunt deteriorate, murdare sau au urme vizibile de utilizare (deteriorare fizică, contact cu lichide),
– dacă dispozitivele electronice conțin date, imagini, setări ale utilizatorului,
– dacă există accesorii, instrucțiuni sau alte programe de software aferente, stricate, murdare sau lipsă (sau au sigiliul rupt) sau dacă cardul de garanție este deteriorat.
Formularul de retragere:
Cumpărătorul care se retrage din contract sau comandă trebuie să returneze produsele nedeteriorate, în ambalajul original și în cantitate neschimbată. Dacă vânzătorul constată că produsele returnate au fost deteriorate sau că cantitatea returnată nu coincide cu cea inițială, vânzătorul are dreptul să refuze retragerea din contract, iar cumpărătorul este obligat, de asemenea, să plătească orice daune suferite.
Anularea contractului nu se ia în considerare în următoarele cazuri:
Dacă produsele sau accesoriile nu sunt returnate în ambalajul original și în cantitatea inițială;
Dacă software-ul sau camera conțin datele, fotografiile, setările utilizatorului;
Dacă sigiliul de securitate este rupt sau deteriorat;
Dacă instrucțiunile și cardul de garanție lipsesc sau sunt deteriorate;
Pentru produsele care, datorită naturii lor, sunt parte componentă a altor obiecte;
Dacă ați desfăcut sigiliul de securitate de la baterii, baterii reîncărcabile și acumulatori, cabluri, lămpi, componente, sau dacă ați desfăcut ambalajul original;
Dacă modelele sunt parțial sau complet asamblate de consumator;
La cumpărarea produselor consumabile și a componentelor de schimb
Puteți completă formularul de retragere:
accesând website-ul www.maneks.eu
În format electronic la [email protected], unde vom confirma imediat cererea pentru retragere din contract.
Se consideră că ați făcut o cerere de retragere la timp, dacă o trimiteți în cadrul termenului disponibil pentru retragere din contract. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere menționat în prezentul articol este suportată de consumator.
Puteți găsi un formular de retragere în fila Plângeri
Dacă ați primit deja produsele și v-ați retras din contract, trebuie să returnați produsele în termen de 14 zile de la emiterea anulării la adresa noastră. Se consideră că ați returnat bunurile în timp util dacă le trimiteți înainte de expirarea perioadei de returnare de 14 zile. Produsele trebuie returnate nedeteriorate, în cantitate neschimbată și în ambalaje originale, nedeteriorate. Produsele deteriorate, produsele în cantitate modificată și produsele cu ambalaj schimbat sau deteriorat nu pot fi returnate. Returnați produsele sub formă de colet și nu ca scrisoare.
Produsele returnate trebuie să fie împreună cu numărul de rambursare pe care l-ați primit pe adresa de email, imediat după completarea formularului online. În cazul unei retrageri, acoperiți doar costul returnării produselor.
Dacă ați plătit deja pentru produse, vă vom rambursa toate plățile efectuate pentru comandă, în nu mai mult timp de 14 de la primirea pachetului returnat.
În acest caz, vă vom rambursa plățile primite odată ce primim produsele returnate sau odată ce ne prezentați dovada că ați returnat produsele. Vă vom rambursa plățile primite, în cazul în care ați efectuat plata prin cardul de credit sau PayPal, folosind aceași metodă pe care ați folosit-o pentru efectuarea plății. Plățile efectuate după livrare vă vor fi rambursate prin TRR. Numărul TRR trebuie inclus în formularul online pentru plângeri.
Dacă produsul nu funcționează corect sau nu funcționează conform așteptărilor voastre, vă rugăm să ne contactați serviciul tehnic folosind numărul de telefon notat pe website-ul www.NETSCROLL.RO sau să ne scrieți pe website la www.NETSCROLL.RO, unde consultanții noștri vă vor ajuta cu explicațiile necesare. În acest fel, veți evita o eventuală utilizare greșită a produsului și deteriorarea produsului în sine și posibile deteriorări ale altor lucruri.
Nu vom putea lua în considerare produsele pe care le-am găsit a fi deteriorate din cauza utilizării incorecte sau necorespunzătoare, care nu sunt strict necesare pentru deternimarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Dacă vreți să luați produsul înapoi după ce vi s-a refuzat cererea, vi-l vom trimite înapoi, taxându-vă pentru transportul acelui produs, sau puteți revendica produsul la adresa noastră.
PRODUSE DEFECTE
Procedura de urmat pentru produse defecte:
Articolul 37 din Legea privind protecția consumatorilor:
Vânzătorul trebuie să livreze mărfurile consumatorului în conformitate cu contractul și este răspunzător pentru un defect material.
Eroarea este materială:
1. dacă lucrul nu are caracteristicile necesare pentru funcționarea/utilizarea normală sau pentru comercializare;
2. dacă lucrul nu are caracteristicile necesare pentru întrebuințarea specială pentru care cumpărătorul îl cumpără, dar pe care vânzătorul îl cunoștea sau ar fi trebuit să-l cunoască;
3. dacă lucrul nu are calitățile și distincțiile care au fost menționate explicit sau implicit ori prescrise;
4. dacă vânzătorul a livrat un lucru care nu corespunde cu modelul sau marca, cu excepția cazului în care eșantionul sau modelul au fost afișate numai în scopul notificării.
Capacitatea mărfurilor pentru utilizare normală se evaluează în raport cu mărfurile normale de același tip și se supune declarației oricărui vânzător cu privire la caracteristicile mărfurilor date de vânzător sau producător, prin publicitate, prezentare a produsului sau indicații asupra mărfurilor în sine .
Pentru răspunderea pentru defecte materiale, se aplică dispozițiile legii care reglementează obligațiile, cu excepția cazului în care prezenta lege prevede altfel.
Articolul 37a din Legea privind protecția consumatorilor:
Consumatorul își poate cere drepturile pentru un material defect dacă acesta informează vânzătorul despre eroare în termen de două luni începând cu ziua în care a descoperit eroarea. La înștiințarea despre eroare, consumatorul trebuie să o descrie eroarea cât mai exact și vă permită vânzătorului să examineze obiectul. Consumatorul poate înștiința vânzătorul personal, vânzătorul trebuie să emită certificatul, sau să îl trimită la magazinul din care a fost cumpărat obiectul, sau agentului prin care vânzătorul a încheiat contractul.
Articolul 37b din Legea privind protecția consumatorilor:
Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele care apar după o perioadă de doi ani de la livrare.
Dacă subiectul contractului dintre vânzător și cumpărător este de mână a doua, vânzătorul nu este responsabil pentru defectele care apar după o perioadă de un an de la livrare.
Se consideră că defectul a existat la data vânzării dacă apare într-un interval de șase luni de la vânzare.
Articolul 37c din Legea privind protecția consumatorilor:
Un consumator care a informat corect vânzătorul despre o eroare are dreptul să solicite vânzătorului să:
a) remedieze defectul, b) restituie partea din suma plătită proporțională cu defectul, c) înlocuiască mărfurile defecte cu bunuri impecabile și noi sau d) returneze suma plătită.
În toate cazurile, consumatorul are și dreptul de a solicita vânzătorului despăgubiri pentru daune, precum și rambursarea costurilor pentru materiale, componente de schimb, muncă, transferul și transportul produselor care apar pentru a îndeplini obligațiile de la paragraful anterior din acest articol.
Drepturile consumatorului menționate în primul paragraf vor fi nule odată cu expirarea termenului de doi ani de la data informării vânzătorului despre defectul material.
GARANȚIE
Oferim o garanție de 6 luni la electronice. Garanția începe de la data revendicării produselor. Puteți revendica garanția folosind contul de utilizator.
Garanția nu se aplică în caz de:
1. daune fizice;
2. uzură în urma utilizării;
3. erori generate de utilizarea incorectă, necorespunzătoare și neglijentă a produsului.
Dacă reparațiile necesită mai mult de 45 de zile, vom înlocui produsul cu unul nou, sau, dacă nu este posibil, vă vom rambursa prețul complet al achiziției.
VĂ RECOMANDĂM SĂ FACEȚI LIVRĂRI FOLOSIND UN CURIERAT ATESTAT.
PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Vânzătorul se angajează să protejeze în permanență toate datele personale ale utilizatorului. Contractul de cumpărare încheiat va fi salvat electronic pe Maneks plus d.o.o. Furnizorul va folosi datele personale exclusiv în scopul îndeplinirii comenzii (trimiterea materialelor informative, oferte, evidență) și restul informațiilor și comunicatelor pentru oferte speciale.
Su nicio formă datele utilizatorului nu vor fi înmânate persoanelor neautorizate.
Pentru a proteja datele personale, utilizatorul este și el responsabil pentru securitatea numelui său de utilizator și a parolei, precum și pentru folosirea unui software adecvat (antivirus) pentru protecția calculatorului lui.
PROTECȚIA DATELOR
Datele personale vor fi protejate conform regulamentelor în vigoare. Datele obținute din comanda bunurilor vor fi folosite pentru a trimite oferte, evidențe și alte comunicații financiare necesare între voi și vânzător. Pentru protecția datelor personale, și utilizatorul este responsabil pentru securitatea numelui său de utilizator și a parolei, precum și pentru folosirea unui software adecvat (antivirus) pentru protecția calculatorului lui.
Accesarea datelor
Vânzătorul se angajează să furnizeze în permanență cumpărătorului următoarele informații:
Identitatea companiei (numele și sediul social, numărul de înregistrări),
Informații de contact care permit utilizatorului să comunice rapid și eficient (e-mail, telefon),
Caracteristicile esențiale ale bunurilor sau serviciilor (inclusiv serviciile post-vânzare și garanție);
Prețul final al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxele sau metoda de calcul a prețului, dacă, din cauza naturii bunurilor sau serviciilor, acesta nu poate fi calculat în avans,
Disponibilitatea produselor (fiecare produs sau serviciu oferit pe site ar trebui să fie accesibil într-un termen rezonabil);
Condițiile de plată, condițiile de livrare a produsului sau serviciul executat (modul, locul și termenul de livrare),
Informații privind eventualele costuri suplimentare de livrare sau transport sau avertizare că astfel de costuri pot apărea dacă nu pot fi calculate în avans,
Durata de valabilitate a ofertei,
Condițiile, termenii și procedurile în cazul retragerii; în plus, dacă și în ce măsură costurile pentru returnarea mărfurilor,
Clarificarea procedurii de reclamație, inclusiv orice informație de contact sau informații de contact ale clienților,
Cunoașterea responsabilității pentru erorile reale,
Posibilitatea și condițiile serviciilor post-vânzare și a garanției voluntare, dacă este necesar,
Există posibilitatea apariției unor erori la încărcarea website-ului pe care nu le putem repara și pentru care nu suntem responsabili. În cazul unei modificări de preț sau de date tehnice majore, vă vom informa.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor și alte căi legale
Vânzătorul se angajează să rezolve amical posibilele dispute în limita puterii lor, și dacă nu este posibil, curtea din Ljubljana are jurisdicția de a soluționa aceste dispute.
Puței găsi informații despre intrări folosind registrul de intrări și numărul de registru:
Titlu PRS lung: MANEKS PLUS, online services, d.o.o.
Număr de identificare fiscal: 79204236
Număr de înregistrare: 6647740000
Statut: POATE FUNCȚIONA CA ENTITATE FISCALĂ
Contribuabil: da (SI79204236)
Activități TSmedia: Magazin de vânzări online și prin telefon
SKD: G47.910 – Vânzare cu amănuntul prin poștă sau prin internet
SRG 2014/32405 AJPES Ljubljana
Data înregistrării: 18.7.2014
SOLUȚIONAREA CONFLICTELOR
Părțile implicate încearcă să soluționeze litigiul amical, într-un mod prin care se comunică plângerea companiei folosind adresa de email sau prin telefon, iar compania va decide soarta disputei în următoarele trei zile lucrătoare. În cazul în care nu puteți rezolva litigiul de comun acord, puteți iniția proceduri în fața instanței. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN
CODURILE DE CONDUITĂ
Nu există coduri de conduită.
RAMBURSAREA PLĂȚII
Dacă cumpărătorul s-a retras din contract sau comandă conform condițiilor de retragere, compania va rambursa plata efectuată prin intermediul TRR în decursul a 14 zile după primirea bunurilor. Rambursarea nu se poate face cu bani lichizi.
PLATFORMA PENTRU SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Pe 15 februarie 2016, Comisia Europeană pregătește o platformă pentru soluționarea litigiilor extrajudiciare. Astfel, consumatorii pot soluționa litigiile legate de comanda lor printr-un intermediu online fără a participa la instanță. Platforma de soluționare a litigiilor este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Mai multe informații despre platforma de soluționare a litigiilor sunt disponibile la adresa: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Compania Maneks plus d.o.o. în conformitate cu normele legale, nu recunoaște niciun executant de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor de consum pe care consumatorul le poate iniția în conformitate cu Legea privind soluționarea în afara instanței a disputelor consumatorilor.
COMUNICARE
Maneks plus d.o.o va contacta utilizatorul prin dispozitivele de comunicare doar dacă utilizatorul și-a dat consimțământul. Reclamele electronice și / sau mesajele SMS vor conține următoarele:
Menționarea clară și concisă a faptului că acestea sunt mesaje promoționale,
Expeditorul va fi clar menționat,
Numeroasele campanii, promoții și alte metode de marketing vor fi etichetate corespunzător.
Condiția pentru particiare va fi și ea clar menționată:
O modalitate de dezabonare de la mesajele publicitare va fi afișată
Dorința utilizatorului de a nu primi mesaje publicitare HS plus d.o.o. va fi respectată.
OPINIILE / COMENTARIILE UTILIZATORILOR
Recenziile și comentariile utilizatorilor, precum și recenziile făcute produselor de către utilizatori sunt parte din facilitățile prevăzute pentru această comunitate. Vânzătorul permite opiniile oricărui utilizator înregistrat, și înainte de a fi publicate, vânzătorul le va revizui. Vânzătorul nu va permite publicarea opiniilor sau contribuțiilor care sunt ofensatoare, obscene sau care în opinia furnizorului nu sunt benefice pentru utilizatori și vizitatori.
Postând o opinie sau comentariu, utilizatorul este explicit de acord cu termenii de utilizare și îi permite furnizorului să publice o parte din tot textului în formă electronic și alte spații. Vânzătorul are dreptul de a folosi conținutul pentru un anumit timp și pentru orice scop care este în interesul afacerilor furnizorului, inclusiv publicarea în reclame sau alte comunicate de marketing. În același timp, autorul opiniei declară și garantează că este proprietarul drepturilor materiale și morale pentru opiniile și comentariile scrise, și că aceste drepturi sunt transferate la timp companiei Mankes plus d.o.o.
EXPLICAȚII ADIȚIONALE LA CUMPĂRARE
Conform Codului obligatoriu, cumpărătorul este obligat să revendice pachetul și să plătească suma corespunzătoare. Dacă cumpărătorul bunurilor comandate nu revendică sub nicio formă produsele și acestea sunt returnate la adresa companiei după terminarea perioadei de așteptare la poștă de 15 zile, nu se consideră ca fiind o retragere din contract, deoarece acesta este încă valabil, iar acțiunea cumpărătorului se consideră o retragere unilaterală neanunțată. Dacă cumpărătorul nu revendică pachetul, această acțiune provoacă pierderi financiare companiei. În acest caz, cumpărătorul este responzabil pentru plata costurilor de transport și livrare / returnare a produselor companiei, pentru care vânzătorul va emite factura, pe care cumpărătorul este obligat să o onoreze, deoarece contractul nu a fost terminat. Produsele revendicabile sunt gestionate de o companiei externă. În cazul nerespectării contractului, litigiul se soluționază printr-o declarație. În cazul unor comenzi false, vom depune adresa IP pentru investigații ulterioare de abuz. Plățile fără transfer sunt în valoare de 25.00 EUR fără TVA și includ costurile administrative, împachetare, transport și costurile de returnare.
DECLARAȚIE PENTRU PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Compania Maneks plus d.o.o. vă respectă și vă protejează confidențialitatea. Citiți mai departe despre modul în care gestionăm datele personale.
Această Declarație de confidențialitate descrie modul în care tratăm date furnizate sau colectate de platformele noastre digitale, ceea ce oferă vizitatorilor acces la site-ul nostru web și la utilizarea serviciilor noastre. Această politică de confidențialitate respectă Regulamentul general privind protecția datelor din UE, precum și legislația locală.
Baza legală pentru procesarea datelor
Când procesăm datele personale legate de un contract sau un posibil contract cu dumneavoastră, o bază legală este necesară pentru procesarea datelor personale și pentru executarea unui contract, baza legală este consimțământul vostru, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, dar asta nu afectează legalitatea procesării efectuate de Maneks plus d.o.o. pentru perioada de dinaintea retragerii. Dacă vă partajăm datele personale autorităților legale sau agențiilor guvernamentale, facem acest lucru deoarece suntem obligați prin lege.
Motivul și scopul pentru care Maneks plus d.o.o. colectează datele personale
Principalele categorii de date colectate de Maneks plus d.o.o. și principalul scop pentru colectarea lor sunt explicate aici:
Ca parte componentă a procedeelor de afacere ale Maneks plus d.o.o.
Colectăm date personale despre vizitatorii website-ului, clienților, furnizorilor (inclusiv părțile terțe în calitate de furnizori de servicii). Informațiile pot include numele indivizilor, datele de contact și alte importanții necesare pentru relația cu dumneavoastră sau organizația voastră.
Pentru a vă ajuta la procesele legale
Puteți alege să vă dați consimțământul pentru transmiterea datelor personale, inclusiv numele, adresa de email sau alte date de contact atunci când ne contactați prin telefon, email, poștă, folosiți platforma noastră digitală sau alte căi de comunicare. Aceste date cu caracter personal ne permit să vă prezentăm informațiile pe care le solicitați pentru a putea pregăti demersurile necesare și ofertele de cumpărare ca să vă putem răspunde în cazul unei garanții sau alte reclamații.
Clienți și potențiali clienți
Colectăm date personale de la clienți și potențiali clienți, inclusiv nume, date de contact, plăți și informații despre cardul de credit, credit și alte informații deoarece avem nevoie de ele pentru a colabora cu indivizi sau organizații. Noi putem furniza aceste date partenerilor logistici astfel încât să aranjăm comanda, inclusiv livrarea produselor. Colectarea automată a datelor prin dispozitivele noastre digitale ne permite să ne protejăm utilizatării.
Dezvoltarea afacerii
Datele personale care ni le încredințați, sau care au fost colectate automat prin dispozitivele noastre digitale, vor fi folosite pentru o mai bună cunoaștere a produselor și soluțiilor oferite și vor fi baza ofertelor și mesajelor relevante pe care vi le trimitem. Datele personale vor fi folosite pentru a îmbunătății produsele, procesele și website-ul.
Comunicarea pe piață
Având permisiunea voastră, dacă este necesar, vă folosim datele personale pentru a vă informa despre afacerile, produsele și serviciile Maneks plus d.o.o. Dacă nu doriți ca Maneks plus d.o.o. să vă folosească datele în acest mod, sau dacă nu mai doriți să primiți înștiințări, puteți renunța să mai primiți informații în orice moment. La baza numeroaselor căi de comunicare, veți găsi un link pentru a vă dezabona sau pentru a ne contacta prin email sau poștă în legătură cu acest lucru. Vă vom șterge datele din sistem în termen de două luni de la cererea voastră doar dacă nu vă stocăm și procesăm datele în baza altei legi decât a licenței.
Sondaje pentru vizitatori și cumpărători
Datele personale ale vizitatorilor pe site pot fi coloectate ca parte componentă a produselor și serviciilor Maneks plus d.o.o.
Preferințele vizitatorilor și clienților
Datele personale ale vizitatorilor site-ului nostru sau ale clienților pot fi colectate pentru furnizarea de produse specifice și luarea în considerare a intereselor clienților.
Respectarea legislației
Vă putem colecta datele personale după cum necesită sau permite legea. Datele personale și nepersonale pe care le colectăm sunt tratate ca fiind confidențial și nu vor fi vândute sau divulgate la terțe părți, excepție făcând cazurile menționate în această declarație.
Cum vă colectăm datele
Informațiile pe care ni le furnizați sunt colectate atunci când ne contractați în legătură cu un produs, serviciu sau informație, vă conectați pe site, participați în forumurile publice sau în alte activități care au loc pe platformele noastre digitale, atunci când răspundeți la recenziile clienților sau comunicați cu noi. Datele sunt colectate printr-o varietate de tehnologii digitale, cum sunt „cookie-urile” (un link pentru politica privind cookie-urile)
Nu vă vom transfera altora datele personale, excepție făcând următoarele cazuri:
Atunci când companiile afiliate sau terții furnizează servicii în numele nostru, de exemplu, răspund la solicitările voastre sau livrează pachete și servicii pentru clienți și alte servicii similare. Aceste companii nu au dreptul să folosească datele personale în alte scopuri decât cele cerute de noi sau cerute de lege.
Atunci când parajăm datele personale într-o întreprindere sau cu terțe părți pentru a asigura securitatea și protecția clienților noștri, ne protejăm drepturile și proprietatea în conformitate cu procedurile legale sau în alte cazuri, dacă credem cu bună credință că divulgarea este necesară prin lege.
Controlul și deciziile voastre
Noi vă permitem să aveți un anumit control și să faceți anumite decizii legate de colectarea, utilizarea și partajarea datelor personale. În conformitate cu legea locală, controlul și deciziile voastre sunt:
Puteți să vă schimbați decizia privind abonarea, informarea și notificările.
Puteți decide dacă doriți să primiți mesaje de marketing de la noi în legătură cu produsele și serviciile care credem că v-ar putea interesa.
Puteți alege dacă doriți să primiți notificări de la reclamele direcționate privind rețele de publicitate, furnizorii de schimb de date, analize de piață și alte servicii.
Puteți solicita acces la datele personale pe care le avem dacă sunteți de părere că acestea sunt incomplete sau greșite, iar în anumite circumstanțe puteți cere să vă eliminăm informațiile pe care le avem despre dumneavoastră din registru (drepturile naturale ale persoanelor).
Vă puteți impune sau controla deciziile și acțiunile sau puteți solicita accesul la datele personale, contactându-ne direct sau contactându-ne prin intermediul mesajelor și urmând instrucțiunile date. Vă rugăm să rețineți că este posibil să nu putem furniza produse și servicii specifice dacă nu ne permiteți să vă colectăm datele personale și este posibil ca unele dintre serviciile noastre să nu poată lua în considerare interesele și preferințele voastre. Dacă aveți întrebări despre anumite date personale pe care le prelucrăm sau le stocăm, vă rugăm să ne contactați în scris la Maneks plus d.o.o. Vom răspunde solicitării voastre în termen de o lună, cu posibilitatea prelungirii termenului cu încă o lună. În cazul unei prelungiri, vă vom anunța în termen de o lună de la primirea solicitării.
Securitatea, integritatea și stocarea datelor
Securitatea, integritatea și confidențialitatea datelor voastre sunt extrem de importante pentru noi. Organizația noastră aplică măsuri de siguranță tehnice, administrative și fizice, concepute pentru proteja datele în fața accesului neautorizat, divulgării, folosirii și modificării. Ocazional revizuim măsurile de siguranță pentru a lua în considerare cele mai recente tehnologii și metode. Vă rugăm să aveți în vedere că, în ciuda eforturilor noastre, nici o măsură de precauție nu este complet sigură sau imposibil de combătut. Vă vom păstra datele personale pentru cât timp este necesar îndeplinirii scopurilor menționate în politica de confidențialitate, doar în cazul o perioadă de păstrare mai lungă nu este necesară sau permisă de lege. Vom actualiza datele regulat pentru a fi cât mai recente.
Modificarea Politicii de confidențialitate
Ocazional, putem schimba această politică adaptând-o la cele mai noi tehnologii, practici industriale, cerințe de reglementare sau în alte scopuri. O versiune valabilă a politicii de confidențialitate va fi publicată pe platformele noastre digitale. Vă sfătuim să monitorizați în mod regulat Politica de confidențialitate, dacă este necesar prin legea aplicabilă, vă vom cere consimțământul înainte de a le schimba.
Comentarii și întrebări
Dacă aveți un comentariu sau o întrebare legată de această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați în scris Maneks plus d.o.o. Dacă nu sunteți mulțumiți de modul în care vă gestionăm datele personale, puteți depune o reclamație. Utilizați informațiile de contact enumerate la sfârșitul acestei declarații. În cazul depunerii unei reclamații, trebuie să ne scrieți datele voastre de contact la Maneks plus d.o.o. Vă vom soluționa plângerea și vă vom răspunde în termen de 30 de zile. Dacă sunteți de părere că Maneks plus d.o.o. nu a soluționat corect plângerea, puteți face apel la administratorul de informații, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip (at) ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/
Confidențialitate și Cookie-uri
Datele personale ale utilizatorilor sunt aspect pe care îl luăm foarte în serios. Trebuie să ne asigurăm că toate cerințele nu sunt doar respectate ci și îndeplinite, dacă e posibil, deoarece suntem conștienți de natura sensibilă a acestui subiect.
În conformitate cu Legea privind protecția datelor personale, administratorul magazinului online NETSCROLL.RO, Maneks plus d.o.o., este obligat să protejeze datele personale ale utilizatorilor săi.
NETSCROLL.RO colectează următoarele date de la utilizatări în scopuri de afaceri:
Numele și prenumele;
Adresa de livrare;
Numele afacerii sau companiei. Numele persoanei juridice (dacă utilizatorul este o persoană juridică);
Numărul fiscal al persoanei juridice (dacă utilizatorul este o persoană juridică);
Adresa de e-mail (nume de utilizator);
Parola în formă criptată;
Numărul de telefon;
Țara de resedinta;
Alte date introduse voluntar de către utilizator în formularele magazinului online;
Alte date, pe care utilizatorul le introduce voluntar în informațiile contului.
Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și promptitudinea datelor introduse de către cumpărător. Din motive de scuritate, adresele IP sunt prelevate de la fiecare utilizator care accesează site-ul. La începutul vizitei pe site, fiecărui utilizator i se atribuie un cookie pe durata sesiunii pentru a-l putea identifica și pentru a-i monitoriza coșul de cumpărături. NETSCROLL.RO poate trimite și alte cookie-uri calculatorului vostru, precum: ID de utilizator criptat (pentru a identifica utilizatorul când intră), recenzii ale produselor (pentru a ști care produse le-ați dat deja o notă), și cookie-uri de la Google Analytics (analiza traficului pe site).
Toate datele menționate mai sus, cu excepția cookie-urilor, sunt salvate permanent pe NETSCROLL.RO. Cookie-urile pentru sesiune sunt salvate în memoria serverului doar pentru durata vizitei și sunt șterse după o oră de inactivitate, iar cookie-urile permanente sunt stocate pe calculatorul vizitatorului.
Implementarea Politicii de confidențialitate
Compania Maneks plus d.o.o. a adoptat Regulamentele pentru protecția datelor personale. Toți angajații companiei care intră în contact cu date personale cunosc conținutul Regulamentelor pentru protecția datelor personale.
Dreptul la informare
Aveți dreptul de a primi informații gratuite legate de datele voastre personale în posesia noastră, precum și dreptul de a vedea, corecta sau șterge aceste date. Dacă aveți întrebări cu privire la ștergerea sau utilizarea datelor personale, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected] sau să ne trimiteți o cerere prin poștă la Maneks plus d.o.o.
Înștiințări despre starea comenzii
Ne rezervăm dreptul de a vă înștiința de starea comenzii contactându-vă prin numărul de telefon sau adresa de email înregistrată. În cazul în care nu vă revendicați comenzile după mai mult de 5 zile, ne rezervăm dreptul de a vă contacta și reaminti să vă revendicați bunurile.
Înștiințări după primirea comenzii
Experianța voastră ca utilizatori este importantă pentru noi, astfel după primirea comenzii, agentul nostru vă va contacta pentru a verifica dacă sunteți satisfăcuți de achiziție și de produs. Dacă doriți, veți fi înștiințați de agentul nostru de alte beneficii pe care le puteți obține sau folosi atunci când facei cumpărături online. În acest caz, veți primi o înștiințare electronică și înștiințări prin SMS la numărul de telefon și adresa de email. Vă puteți retrage consimțământul oricând doriți dacă luați legătura cu noi la [email protected] sau făcând click pe link-ul „Dezabonare”. De asemenea, în cadrul activității noastre, ne rezervăm dreptul de a vă întreba de frecvența cu care accesați site-ul nostru. Vom folosi acest feedback pentru a îmbunătății site-ul și experiența de navigare. În cazul completării unui formular pentru o ofertă promoțională (cupoane de discount) pe rețele sociale, veți primi înștiințări la adresa de email, care vă vor ajuta să stați la curent cu posibilitățile de utilizare a cupoanelor promoționale. Puteți, de asemnea, să renunțați la aceste notificări în același mod ca mai sus.
Aveți dreptul de a obține acces, oricând doriți, la datele personale și la următoarele informații de la Maneks plus d.o.o.:
Scopurile procesării,
Tipurile de date personale, utilizatori sau categoriile de utilizatori ale căror date au fost sau vor fi divultate, mai ales utilizatorilor din țări din lumea a treia sau organizații internaționale,
Perioada de timp estimată de păstrare a datelor personale sau, dacă nu este posibil, criteriile folosite pentru determinarea acestei perioade,
Existența unui proces decizional automat, inclusiv determinarea profilelor,
Motivul acestora, precum și importanța și consencințele anticipate ale acestui tratament.
O copie (gratuită) a datelor personale în formatul specificat de voi (dacă cererea este făcută eletronic și dacă nu cereți altfel, copia va fi trimisă electronic). Pentru copiile suplimentare pe care le cereți, operatorul vă poate cere o sumă rezonabilă de bani, având în vedere costurile.
Corectarea inexactităților din datele personale
Aveți dreptul de a solicita o restricție la prelucrarea datelor personale, ori de câte ori o solicitați, de Maneks plus d.o.o., în calitate de operator de date, atunci când:
Contraziceți exactitatea datelor personale pentru o perioadă de timp care permite operatorului să verifice exactitatea acestora,
Procesarea este ilegală și se opune ștergerii datelor cu caracter personal și, în schimb, necesită o restricție la utilizarea acestora,
Operatorul de date nu mai are nevoie de ele în scopul procesării, dar aveți nevoie de acestea pentru a aplica sau apăra revendicările legale.
Ștergerea tuturor datelor cu caracter personal (dreptul de a uita) dacă presupunerile articolului 17 din Legea generală privind protecția datelor sunt îndeplinite, în special atunci când revocați acest consimțământ pentru procesarea datelor personale.
Afișarea datelor personale într-o formă structurată, utilizată pe scară largă și care poate fi citită de programe, cu dreptul de a transmite aceste informații către un alt operator, fără ca administratorul original să fie împiedicat de acestea.
Eliminarea datelor personale pentru scopuri explicit de marketing, inclusiv crearea de profile.
O decizie bazată exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte legale în legătură cu dvs. sau într-un mod similar, este afectată în mod semnificativ de dvs., cu condiția ca ipotezele prevăzute în articolul 22 din Regulamentul general privind protecția datelor să fie îndeplinite.
Dreptul de a depune o plângere la administratorul de informații împotriva operatorului, dacă sunteți de părere că prcesarea datelor personale încalcă Legea generală privind protecția datelor.
Proceduri pentru exercitarea drepturilor
Sunt conștient că toate cerințele de mai sus cu privire la exercitarea drepturilor în legătură cu datele personale pot fi adresate în scris operatorului, la următoarea adresă: [email protected]
Sunt conștient că, pentru identificarea corectă în cazul exercitării drepturilor privind datele personale, operatorul poate solicita informații suplimentare de la mine și poate refuza să acționeze numai dacă dovedește că nu mă poate identifica în mod concret.
Despre Cookie-uri
Ce sunt cookie-urile și de ce sunt necesare?
Un cookie este un text scurt pe care un site web îl trimite browserului atunci când accesați un site. În acest fel, site-ul vă recunoaște, își amintește informațiile despre vizita voastră și vă asigură un serviciu online prietenos și ușor de utilizat. Prin utilizarea cookie-urilor, personalizăm conținutul de pe site-ul nostru, salvăm preferințele și înregistrăm accesările magazinului nostru online. Navigarea magazinului nostru online este mai confortabilă, mai rapidă și mai eficientă cu ajutorul cookie-urilor.
Blocarea cookie-urilor
Dvs. decideți dacă permite stocarea cookie-urilor pe dispozitiv. Puteți controla și modifica setările legate de cookie-uri direct din browser.
Pentru informații legate de setările cookie-urilor, verificați setările pentru browser-ul pe care îl folosiți.
Chrome
Firefox
Opera
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 and 8
Safari
Dacă schimbați sau ștergeți fișierul cookie al browserului, schimbați sau rescrieți browserul sau dispozitivul, poate fi necesar să dezactivați din nou cookie-urile. Procedura de gestionare și ștergere a cookie-urilor variază de la browser la browser. Dacă aveți nevoie de ajutor, puteți consulta secțiune de ajutor a browser-ului. Puteți renunța și la Google Analytics urmând instrucțiunile de la acest link https://marketingplatform.google.com/about/.
Cookie-uri folosite de acest website
NUMELE COOKIE-ULUI / SCOP / DURATĂ / COMPANIE
sb/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 2 ani / Facebook
fr/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 3 luni / Facebook
xs / Funcționarea plugin-ului Facebook / 3 luni / Facebook
c_user/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 3 luni / Facebook
presence/ Funcționarea plugin-ului Facebook / durata unei sesiuni / Facebook
pl/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 1 lună / Facebook
wd/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 1 săptămână / Facebook
datr/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 3 luni / Facebook
m_pixel_ratio/ Funcționarea plugin-ului Facebook / durata unei sesiuni / Facebook
dpr/ Funcționarea plugin-ului Facebook / 1 săptămână / Facebook
act/ Funcționarea plugin-ului Facebook / durata unei sesiuni / Facebook
_lo_v / Funcționarea plugin-ului Ghostmonitor / 3 luni / Ghost monitor
__cfduid / Funcționarea plugin-ului Ghostmonitor / 1 an / Ghost monitor
__cfduid / Funcționarea plugin-ului Ghostmonitor / 1 an / Ghost monitor
_ga / Funcționarea plugin-ului Ghostmonitor / 1 an / Ghost monitor
__utma / Statistica vizitatorilor la website / 2 ani / Google analytics
__utmz / Statistica vizitatorilor la website / 6 luni / Google analytics
__utmc / Statistica vizitatorilor la website / durata unei sesiuni / Google analytics
__utmv / Statistica vizitatorilor la website / durata unei sesiuni / Google analytics
woocommerce_items_in_cart / Funcționarea website-ului NETSCROLL.RO / NETSCROLL.RO / NETSCROLL.RO
__kla_id / Funcționarea website-ului NETSCROLL.RO/ NETSCROLL.RO / NETSCROLL.RO
wp_woocommerce_session_ / Funcționarea website-ului NETSCROLL.RO / NETSCROLL.RO / NETSCROLL.RO
“Nesupus TVA conform art. 2 din Directiva TVA 2006/112/CE”
NOTA
Cumpărătorul are dreptul la o reducere la prima achiziție. La această achiziție, pe lângă produs, obiectul achiziției este și un certificat cadou al cărui preț de achiziție este egal cu suma reducerii pe care cumpărătorul o primește la produs.
CONDIȚII GENERALE
Aceste reguli generale pentru tratarea voucherelor cadou reglementează și definesc conceptele de bază și toate aspectele legate de utilizarea voucherelor cadou din momentul achiziționării acestora și până la răscumpărare.
Termenii individuali utilizați în aceste reguli generale au următoarele semnificații:
- Emitentul este firma Maneks Plus d.o.o., Volčji Potok 38, Volčji Potok, 1235 Radomlje, număr de înregistrare: 6647740000.
- Un voucher cadou este un act de identitate eliberat de emitent contra cost, cu caracteristici unice de identificare și dotat cu elemente speciale de securitate care dovedesc autenticitatea acestuia. Voucherele cadou sunt tichete bazate pe valoare care se ridică la o anumită sumă monetară exprimată în monedă.
- Deținătorul îndreptățit este cumpărătorul voucherului cadou.
- Răscumpărarea unui voucher cadou este un act juridic prin care titularul de drept revendică drepturile ce decurg din voucherul cadou de la emitent. Rambursarea voucherului cadou are loc atunci când emitentul verifică autenticitatea certificatului cadou și acceptă livrarea voucherului cadou de către deținătorul îndreptățit.
- Punctul de vânzare este site-ul magazinului online de unde pot fi achiziționate vouchere cadou.
Voucherul cadou poate fi achiziționat de la punctul de vânzare al emitentului în conformitate cu termenii și condițiile, care sunt valabile și publicate pe site-ul emitentului https://netscroll.ro/termeni-si-conditii-generale/.
Cumpărătorul are dreptul la o reducere la prima achiziție. La această achiziție, pe lângă produs, obiectul achiziției este și un voucher cadou al cărui preț de achiziție este egal cu suma reducerii pe care cumpărătorul o primește la produs.
Un voucher cadou poate fi răscumpărat pentru o achiziție pentru care cheltuiala minimă necesară este determinată după cum urmează: dacă de patru ori valoarea voucherului este mai mică de 50 EUR (sau echivalentul în moneda locală la cursul de schimb curent), atunci cheltuiala minimă necesară este de 50 EUR (sau echivalentul în moneda locală la cursul de schimb curent); dacă de patru ori valoarea voucherului depășește 50 EUR (sau echivalentul în moneda locală la cursul de schimb curent), atunci cheltuiala minimă necesară este de patru ori valoarea voucherului. Răscumpărarea este supusă termenilor și condițiilor generale care erau în vigoare la momentul achiziționării voucherului.
Valabilitatea voucherului cadou este indicată pe el. Valabilitatea lui nu poate fi prelungită. După expirarea voucherului cadou, valoarea acestuia expiră.
Obligațiile emitentului, care decurg din aceste reguli generale și din legislația relevantă, în raport cu deținătorul îndreptățit al voucherului cadou, apar din momentul în care deținătorul îndreptățit efectuează o achiziție la punctul de vânzare, adică plătește valoarea specificată de voucherul cadou și durează până când voucherul este răscumpărat de către emitent sau până la expirarea voucherului cadou.
Titularul îndreptățit își poate exercita drepturile ce decurg din voucherul cadou prin introducerea datelor de identificare care se pot vedea din voucherul individual în formularul de pe site-ul punctului de vânzare indicat pe voucher, cu condiția ca acest voucher cadou să nu fie invalid sau nu a fost răscumpărat, pierdut sau furat.
La exercitarea drepturilor de la paragraful anterior, emitentul nu va verifica legitimitatea materială, întrucât se presupune că persoana care depune certificatul cadou este și titularul de drept al certificatului cadou.
Titularul de drept este obligat să păstreze factura care face dovadă achiziționării voucherului cadou și răspunde de păstrarea în siguranță a facturii și a bonurilor cadou, astfel încât să prevină în cea mai mare măsură posibil pierderea sau furtul acestora.
Voucherele cadou sunt emise pe numele clientului și nu sunt transferabile. Voucherele nu pot fi schimbate cu numerar.
Valorile voucherelor cadou nu se adună.
Perioada de valabilitate a tichetelor cadou este specificată în termenii și condițiile valabile la momentul emiterii voucherului cadou și indicate pe voucher. În acest timp, se recomandă valorificarea voucherului cadou acordat. Toate drepturile sau pretențiile care decurg din certificatul cadou expiră în termenele stabilite de Codul Obligațiilor (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 83/2001, cu modificările ulterioare), sau în conformitate cu regulile generale de afaceri ale emitentului.
Deținătorul de drept poate răscumpăra voucherul cadou de la emitent doar prin prezentarea voucherului cadou ca plată a mărfurilor.
Voucherul cadou poate fi răscumpărat integral și nu poate fi schimbat în numerar. În cazul în care valoarea anumitor bunuri este mai mare sau în care doresc să beneficieze de drepturi suplimentare care nu sunt enumerate pe tichetul cadou, deținătorul îndreptățit trebuie să plătească diferența corespunzătoare emitentului voucherului cadou.
În cazul în care titularul îndreptățit răscumpără un voucher pentru achiziționarea de bunuri a căror valoare este mai mică decât valoarea voucherului, valoarea diferenței se pierde.
Un voucher cadou nu poate fi folosit pentru a cumpăra un alt voucher cadou sau mai multe vouchere cadou.
În baza acestor termeni și condiții generale, emitentul de relații nu recunoaște furnizorii de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competenți pentru soluționarea unui litigiu de consum pe care consumatorul l-ar putea iniția în conformitate cu legislația din domeniul extrajudiciar. Soluționarea pe cale judecătorească a litigiilor de consum. Eventualele litigii se vor rezolva pe cale amiabilă de emitent și deținătorul îndreptățit al certificatului cadou. În caz de nerespectare, în fața instanței competente.
Editorul își rezervă dreptul de a modifica regulile generale în orice moment. Obligația de a notifica modificarea este îndeplinită prin publicarea corespunzătoare a regulilor generale pe site-ul https://netscroll.ro. Modificarea regulilor generale intră în vigoare în ziua publicării pe site, dar intră în vigoare în a 15-a zi de la publicare, cu excepția cazului în care reglementările aplicabile prevăd altfel.
În cazul în care un voucher cadou este furat, pierdut sau distrus, deținătorul îndreptățit nu are dreptul la nicio rambursare sau despăgubire sub nicio formă. La efectuarea serviciului sunt valabile doar termenii și condițiile emitentului. Furnizarea serviciilor este guvernată de regulile aplicabile zonei emitentului și de propriile sale condiții generale. În situația în care emitentul refuză să presteze servicii din motivele menționate mai sus sau din cauza nerespectării regulilor sau obligațiilor contractuale, aceasta nu este discriminare.
Prin confirmarea subiectului condițiilor generale, cumpărătorul este de acord cu condițiile generale de utilizare a voucherului cadou și cu drepturile și obligațiile care decurg din această relație contractuală.
Vă dorim o zi bună și cumpărături plăcute!
Echipa NETSCROLL.RO