Întrebări frecvente


Care este statusul coletului meu?

Puteți urmări statusul coletului dumneavoastra la: https://gls-group.com/RO/ro/home/. Introduceți numărul coletului (exemplu: 6202358523), pe care îl veți primi prin e-mail, atunci când acesta a fost pregatit pentru expediere. Dorim sa va informam ca termenul de livrare este de 3-4 zile lucratoare din momentul in care coletul a fost expediat.

Pot redirecționa coletul?

Desigur. Dacă doriți să redirecționați coletul, așteptați mesajul de la GLS Romania referitor la livrarea coletului dumneavoastra, care va include și instrucțiuni pentru redirecționarea acestuia.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă la momentul livrării?

Nu vă faceți griji – dacă nu ati putut prelua coletul, colegii de la GLS Romania vor reveni la dumneavoastra la o dată ulterioară. Dorim să vă informăm că vor mai încerca de 2 ori să livreze coletul, iar in cazul in care nu s-a reusit, coletul ne va fi returnat.

Cum pot schimba cu un număr mai mare/mai mic?

Puteți înlocui produsul în două moduri:

Completați formularul online pentru schimbarea produsului, iar apoi atașați formularul primit pe mail la coletul pe care îl returnați (nu uitați să precizați mărimea/modelul dorit). Acest proces poate dura mai mult, deoarece trebuie să așteptăm până când primim produsul înapoi, îl vom verifica și apoi vom trimitem un nou produs. Link către formularul de retur: https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=RO

O modalitate mai rapidă este să ne returnați produsul și să solicitați rambursarea sumei achitate, și să comandați unul nou. Pentru a returna produsul vă rugăm să completați formularul online și să urmați instrucțiunile: https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=RO

Vă rugăm să atașați formularul primit pe mail la coletul pe care îl returnați, iar apoi, de îndată ce acesta ajunge la depozitul nostru central și este verificat, contravaloarea va fi returnată în contul dvs. Dorim să vă menționăm ca produsul trebuie să fie ambalat în ambalajul original și nefolosit.

Cum pot returna un produs?

Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să completați formularul online de retur și să urmați instrucțiunile: https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=RO.

Vă rugăm să atașați formularul completat primit pe mail la coletul pe care îl returnați. De îndată ce pachetul ajunge la depozitul nostru central va fi verificat, iar suma va fi rambursată în contul dvs. Dorim să vă menționăm ca produsul trebuie să fie ambalat în ambalajul original și nefolosit.

Sumele nu pot fi rambursate prin mandate poștale. Vă rugăm să aveți în vedere că datele dumneavoastră (mail, nume familie, etc) trebuie să fie identice cu cele completate în comandă, altfel sistemul nu va recunoaște informațiile și formularul nu va putea fi completat.

Cine plătește pentru taxa de retur?

Costul transportului este suportat de către expeditor. Coletele cu plată ramburs nu vor putea fi acceptate, fiind returnate.

Ce pot face dacă produsul nu funcționează sau este deteriorat?

Ne pare rău să auzim că ați primit un produs deteriorat sau care nu funcționează. Desigur, vă vom trimite un nou produs imediat ce vom primi din partea dumneavoastră câteva poze sau un scurt video care să probeze problemele reclamate. Vă rugăm să completați formularul online de înlocuire a produsului: https://portal.maneks.eu/reclamation/form?country=RO.

De asemenea ne puteți scrie la: [email protected] unde să atașați pozele și/sau video-ul cu produsul reclamat. Dorim să vă informăm că produsul reclamat nu trebuie returnat. De îndată ce am primit formularul online completat, vă vom trimite un nou produs.

Nu am primit toată comanda – Lipsesc articolele din pachet

Vă rugăm să ne scrieți la: [email protected] și să atașați câteva poze cu coletul primit și conținutul acestuia. De îndată ce vom primi aceste informații, produsul sau produsele lipsă vor fi trimise în cel mai scurt timp.

Am primit un produs greșit

Vă rugăm să ne scrieți la: [email protected] și să atașați câteva poze cu coletul primit și conținutul acestuia. De îndată ce vom primi aceste informații și vom constata greșeala produsă la ambalarea coletului, vom corecta eroarea cât mai curând posibil și vom expedia produsul comandat.

Cum pot comanda?

Selectați cantitatea de produse pe care doriți să o comandați făcând click pe 1 bucată, 2 bucăți sau 3 bucăți. Făcând click pe butonul “Adăugați în coș”, produsul va fi adăugat în coșul dvs. online. Puteți adăuga sau schimba cantitatea de produse din coș. Făcând click pe butonul “Continuați la finalizarea achiziției”, veți ajunge la finalul achiziției. La sfârșitul achiziției, este necesar să introduceți toate datele necesare pentru livrare, să selectați metoda de plată și să confirmați achiziția făcând clic pe butonul de trimitere. Dacă ați finalizat comanda cu succes o confirmare cu toate informațiile comenzii dumneavoastră este trimisă pe adresa de mail folosită. Uneori, mesajele noastre sunt, de asemenea, ascunse printre promoții sau SPAM, așa că vă recomandă să verificați și în SPAM. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru plasarea unei comenzi, vă stăm la dispoziție la: [email protected]. Pentru a putea înregistra o comandă avem nevoie de următoarele informații: 1. adresă de mail, 2. Telefon contact, 3. Nume și prenume,  4. Adresă de livrare (stradă, număr, bloc, scară, apartament – unde este cazul), localitate și județ, 5. Nume produs (așa cum apare pe website-ul nostru), 6. Cantitate dorită. Comanda va fi plasată cu opțiunea de plată, ramburs la livrare.

Pot plăti numerar la livrare?

Desigur. Puteți alege următoarele modalități de plată: ramburs la livrare, card de credit. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru plasarea unei comenzi, vă rugăm să ne scrieți la: [email protected] și vom plasa comanda pentru dvs. Pentru a putea înregistra o comandă avem nevoie de următoarele informații: 1. adresă de mail, 2. Telefon contact, 3. Nume și prenume,  4. Adresă de livrare (stradă, număr, bloc, scară, apartament – unde este cazul), localitate și județ, 5. Nume produs (așa cum apare pe website-ul nostru), 6. Cantitate dorită.